farzane goli

 

 

از نامه های بابا لنگ دراز به جودی ابوت

جودی! کاملا با تو موافق هستم که عده ای از مردم هرگز زندگی نمی کنند و زندگی را یک مسابقه دو می دانند و می خواهند هرچه زودتر به هدفی که درافق دوردست است دست یابند و متوجه نمی شوند که آن قدرخسته شده اند که شاید نتوانند به مقصد برسند و اگرهم برسند ناگهان خود را در پایان خط می بینند. درحالی که نه به مسیر توجه داشته اند و نه لذتی از آن برده اند. دیر یا زود آدم پیر و خسته می شود درحالی که از اطراف خود غافل بوده است. آن وقت دیگر رسیدن به آرزوها و اهداف هم برایش بی تفاوت می شود و فقط او می ماند و یک خستگی بی لذت و فرصت وزمانی که ازدست رفته و به دست نخواهد آمد. ... جودی عزیزم! درست است، ما به اندازه خاطرات خوشی که از دیگران داریم آنها را دوست داریم و به آنها وابسته می شویم. هرچه خاطرات خوشمان از شخصی بیشتر باشد علاقه و وابستگی ما بیشتر می شود. پس هرکسی را بیشتر دوست داریم و می خواهیم که بیشتر دوستمان بدارد باید برایش خاطرات خوش زیادی بسازیم تا بتوانیم دردلش ثبت شویم ...
دوستدارتو : بابالنگ دراز

 



نظرات شما عزیزان:

zari
ساعت0:56---3 مرداد 1391
سلام فرزانه گلی ممنون که به وبم سر زدی ممنون میشم اگه خواستی لینکم کنی اگه خواستی بهم بگو منم بلینکمت

zari
ساعت0:56---3 مرداد 1391
سلام فرزانه گلی ممنون که به وبم سر زدی ممنون میشم اگه خواستی لینکم کنی اگه خواستی بهم بگو منم بلینکمت

zari
ساعت0:56---3 مرداد 1391
سلام فرزانه گلی ممنون که به وبم سر زدی ممنون میشم اگه خواستی لینکم کنی اگه خواستی بهم بگو منم بلینکمت

salar
ساعت13:57---19 تير 1391
سلام من لینکیدمت
منو به اسم " سایت دوستت دارم" بلینک و بهم خبر بده


محمد
ساعت13:43---11 فروردين 1391
سلام عزیزم وبت عالیه خوشم اومد موفق باشی من لینکت میکنم هر وقت لینکم کردی خبرم کن بوس بای

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






farzane goli

some times being alone is not bad it's just a good time to go through your toughts
دخمل خوب(فرزانه جون)
i and you
عشق من چرا تنهایی
عاشقانه های من(محمد)
ashkan
خلوتگاه من
رپ سایه
مهندسی شیمی
رویای محال
دانلودستان
every things
معماری های ایران و خارج
پزشکی و سلامت
chelsiaFC
کافه بلاگ
کهکشانی ها
هنر رزمی کام کندا لین
باشگاه مهندسان ایران
پاتوق پسر دخترای باحال ایرانی
رئالی ها
عاشقانه(سحرجون وشهاب آقا)
عاشقانه...برای تازه شدن دیر نیست
کاکا ورونالدو
سایت رئال مادرید
وبلاگ ریاضی فیزیک
فرزاد تنها
آفرینش(مریم جون)
یه لقمه شعر(سعیدشبکوک)
روانشناسی روز(آرزو جون)
رهایی من وتو(رهاجون)
خصوصیه نیا نیا
رویای سپید(نسیم جون)
نوشته های من
دخترک ترشی فروش
پاتوق
ماهنامه آسمان شب
وبکده نجوم(سیماجون)
کلوپ نجوم آوا استار
انجمن نجوم آسمان کویر یزد
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

میخواین لینک بتبادلیم؟؟؟
اگه آره خوب اول منو با اسم فرزانه گلی و آدرس farzane7.LXB.ir بلینکین بعدش اسم وآدرس وب خودتونو اینجا بذارین.از آشنایی با شما خوشبختم.






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 31
بازدید ماه : 278
بازدید کل : 45134
تعداد مطالب : 53
تعداد نظرات : 44
تعداد آنلاین : 1

کــد کــَج شــُدَنِ تَصــآویر

کدعَکس کِنـآرِنَوآرِ آدرِس

کدهــآے مهســـآیے